Ekstra Bladet er med på sidelinjen i liveblog, når den royale student fra Øregaard Gymnasium kommer ud fra dimission og efterfølgende sendes ud på studenterkørsel i vogn med sine klassekammerater
Ekstra Bladet er med på sidelinjen i liveblog, når den royale student fra Øregaard Gymnasium kommer ud fra dimission og efterfølgende sendes ud på studenterkørsel i vogn med sine klassekammerater På Ekstra Bladet lægger vi stor vægt på at have en tæt dialog med jer læsere. Jeres input er guld værd, og mange historier ville ikke kunne lade sig gøre uden jeres tip. Men selv om vi også har tradition for at turde, når andre tier, værner vi om en sober og konstruktiv tone. Du må mene, hvad du vil, men vi accepterer ikke henvendelser, der er chikanerende, hadefulde eller krænkende overfor vores medarbejdere. Sådanne henvendelser vil blive blokeret og registreret af Ekstra Bladet og evt. politianmeldt.
https://ekstrabladet.dk/underholdning/kongelige/danskekongelige/article11217113.ece
Mens AI-giganterne mister pusten, breder opturen sig til andre dele af aktiemarkedet, og det er for investeringsstrateg Lars Skovgaard Andersen fra Danske Bank et positivt tegn
De amerikanske tech-giganter har været aktiemarkedets ubestridte konger i årevis. Men nu er festen begyndt at koste. I hvert fald er de syv største amerikanske tech-selskaber - de såkaldte Magnificent Seven - på vej mod deres største fald i markedsværdi nogensinde. Alene i juni er der blevet barberet knap 3000 milliarder dollar af deres samlede børsværdi, mens gruppen samlet er nede næsten syv procent siden årsskiftet.
https://ekstrabladet.dk/penge/techgiganter-vakler-i-staerkt-marked-taber-3000-mia.-dollars/11217533
DMI varsler hedebølge i størstedelen af landet, og fra fredag ventes de høje temperaturer for alvor at gøre sit indtog. Ekstra Bladet holder dig opdateret med seneste nyt lige her
DMI varsler hedebølge i størstedelen af landet, og fra fredag ventes de høje temperaturer for alvor at gøre sit indtog. Ekstra Bladet holder dig opdateret med seneste nyt lige her På Ekstra Bladet lægger vi stor vægt på at have en tæt dialog med jer læsere. Jeres input er guld værd, og mange historier ville ikke kunne lade sig gøre uden jeres tip. Men selv om vi også har tradition for at turde, når andre tier, værner vi om en sober og konstruktiv tone. Du må mene, hvad du vil, men vi accepterer ikke henvendelser, der er chikanerende, hadefulde eller krænkende overfor vores medarbejdere. Sådanne henvendelser vil blive blokeret og registreret af Ekstra Bladet og evt. politianmeldt.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/trafikogvejr/article11216719.ece
https://ekstrabladet.dk/eblive/VM-fodbold/
Kendisfrisøren er blevet politianmeldt for uden samtykke at have delt billeder af de kvinder, som Ekstra Bladet tidligere på ugen kunne afsløre havde anmeldt ham for bedrageri
Dramaet ser ud til at være endeløst for Dennis Knudsen, der tidligere på ugen blev politianmeldt af fire kvinder for bedrageri. For samme aften, som Ekstra Bladet kunne afsløre, at han var blevet meldt til politiet, valgte han at dele billeder af tre af kvinderne på sin Instagram-profil uden deres samtykke. Ligesom han torsdag delte en video af en af kvinderne, som han heller ikke havde fået lov til. 'Det er så 3 af disse kvinder, der har politianmeldt mig for ikke at være tilfreds med deres transformationsforløb. Jeg syntes nu ellers, de er blevet ret smukke kvinder efter 3-4 timers makeover hos mig', lød det blandt andet i hans opslag.